KOMUNIKAT! - zmiany w lokalizacji referatów Urzędu Gminy w Rakowie
Szanowni Państwo,
Od poniedziałku 28 lipca 2025 roku wszystkie referaty Urzędu Gminy w Rakowie pracują na ul. Ogrodowej 1.
Na ul. Sienieńskiego 20 pozostaje Filia Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kielcach.
Aktualne dane teleadresowe: Urząd Gminy w Rakowie - stanowiska pracy - telefony
Aktualności

NINIEJSZYM INFORMUJEMY, ŻE 4 LISTOPADA 2014 ROKU
O GODZ. 10.00 W BUDYNKU URZĘDU GMINY W RAKOWIE (SALA KONFERENCYJNA) ODBĘDZIE SIĘ SZKOLENIE DLA ROLNIKÓW. SZKOLENIE PRZEPROWADZĄ PRACOWNICY AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA W KIELCACH.
NA SPOTKANIU OMÓWIONE ZOSTANĄ NOWE ZASADY PRZYZANAWANIA POMOCY W RAMACH PROW 2014-2020.
OMÓWIONE ZOSTANĄ TAKŻE ZASADY PRZYZNAWANIA PŁATNOŚCI BEZPOŚREDNICH NA LATA 2014-2020.
W dniu 15 października 2014r. w Urzędzie Gminy w Rakowie odbyło się uroczyste spotkanie z okazji Dnia Edukacji Narodowej.
Kwiaty, podziękowania za trud pracy i słowa uznania dla wszystkich pracowników oświaty na ręce obecnych na spotkaniu dyrektorów placówek oświatowych złożyła Wójt Gminy Raków Alina Siwonia.
Drogie dzieci, szanowni rodzice, mieszkańcy naszej gminy zwracamy się prośbą o wspieranie głosami inicjatywy pn. „Pasjonaci kultury i sztuki”.
Działania projektowe są inicjatywą wychowawcy świetlicy „Tęcza” we współpracy z Gminnym Towarzystwem Sportowym w Rakowie.
Projekt zakłada organizację działań o charakterze artystyczno – kulturalnym. Jednak aby realizacja działań mogła dojść do skutku niezbędne jest osiągnięcie jak największej ilości głosów i zakwalifikowanie się najpierw do 50, a potem do 20 projektów, które otrzymały największą liczbę głosów. Dlatego, też niezbędne jest Państwa zaangażowanie w osiągnięciu celu.

Producenci czarnych porzeczek i wiśni mogą składać w ARiMR wnioski o przyznanie wsparcia. Pomoc dla rolników z kredytami bankowymi.


Od 15 października rusza kolejny konkurs ekologiczny współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska, pn:” Śmieć przykładem odpadów bądź gospodarzem!.
